5/15/2014

lilac


 ostatni.








11 komentarzy:

  1. szkoda,ze tak szybko przekwitl :(
    Agnieszko,co to za lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda!

      to Essie 'master plan' jedna warstwa;)

      Usuń
    2. zartujesz?koniecznie musze go poszukac tu w Dojczlandii :)

      Usuń
  2. Tu jeszcze jest.
    Ja uparcie trzymam jeszcze wazon z baziami, mimo że zaczęły wyrastać z nich zielone listki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!
    I Twoje nogi- ach! :)
    Lubię, gdy pokazujesz kobiecość.

    OdpowiedzUsuń
  4. W NY musi być już ciepło! Samej marzą mi się letnie sukienki i gołe nogi. Na razie jednak walczymy z deszczem i zimnem. (:
    I lakier mamy dziś w podobnym kolorze. (:

    Bzów też już nie ma. Jeszcze oswajam sobie maj konwaliami. (:

    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te nogi! Piękne znowu Twoje zdjęcia! Wiem, wiem. Powtarzam się;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez, ostatnio mój ukochany. Dopóki nie zanurzyłam nosa w bukiecie nie zdawałam sobie sprawy jak brakowało mi tego zapachu całą zimę. Pięknie.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez! :)))
    Ściskam Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie może być, już po ! ja mam wobec niego jeszcze plany :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Can I simply say what a relief to uncover somebody that truly understands what they are discussing over the internet. You actually understand how to bring an issue to light and make it important. More people really need to read this and understand this side of the story. I can’t believe you are not more popular because you certainly possess the gift.
    I am a graphics designer and I am working on photoshop Clipping Path & my company is providing Clipping Path Service , Visit My Website Now :)

    OdpowiedzUsuń

pozdrawiam :)