11/08/2012

Sypnelo sniegiem.
A starczylo go az na caly dzien;)
Za to widok z dzisiejszego poranka byl conajmniej bajkowy:)
Dla tych z Was ( i nie tylko oczywiscie:)) ktorym ostatnio szaro buro i ponuro, kilka wakacyjnych migawek.

Hope You feel transported;)
































I kilka linków w miejsca, gdzie świat nabiera troche innego wymiaru.

Jestem absolutnie zakochana w fotografiach Ani.
Do jej świata trafiłam przez Irenkę.
Tam natomiast poznałam Basię.
Dziewczyny drogą fotografii analogowej cudownie oddaja klimat życia jakie je otacza i którego są częścią!
Jest coś niesamowitego w prostocie i jakości przekazu tych zdjęć.

Na koniec piosenka. Florence + the Machine.

Enjoy people:)!



37 komentarzy:

  1. Piękne fotografie Agnieszko! Tyle w nich ciepła i spokoju! Niesamowite kolory.

    A ja będąc u Ciebie, mam wrażenie, że świat ma trochę inny wymiar.

    Choć zdjęcia Dziewczyn także piękne!

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to dobre:):) i bardzo mile:)!
      Dziekuje!

      PS czy wszystkie Anie robia piekne zdjecia...?:). Mi tak wychodzi;);)
      Usciski!

      Usuń
  2. Tak, zdecydowanie można dzięki tym obrazkom naładować się na cały dzień zwłaszcza, że dziś szarości ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze:):)
      Udanego weekendu!

      Usuń
  3. Cuuuudo! Takie akurat na rozjasnienie kolejnego poranka, ktory wymaga wlaczania swiatla od rana;)
    Blogi zaraz podejrze a piosenke znam i lubie:)
    milego dnia Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziekuje Agus!
      Bardzo lubie te wlasnie wykonanie. I Ona, taka inna jeszcze wtedy:).
      Mam nadzieje, ze milo spedzisz czas, ja kocham ich zdjecia!
      Udanego, slonecznego weekendu!

      Usuń
  4. przepięknie..potrzeba mi takich miejsc, zwłaszcza w taką pogodę..;)
    uściski Agnieszko!
    J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie bardzo:)
      Usciski!

      Usuń
  5. Dziękuję, Polska chyba dzisiaj potrzebuje takich obrazów.
    Fotografie, jakie lubię.
    Dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heidi:), nie ma za co:). Tak wlasnie pomyslalam, pozytywna dawka koloru:$
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Wróciłam jeszcze raz do zdjęć Ani, w nich jest coś, co hipnotyzuje. Wspaniałe.
      Sieć dobra rzecz:-)

      Usuń
    3. Jeszcze raz ja:-) Przeglądam fotografie z Flickr'a (a mam stos innych robót do wykonania) i nie wiem, czy tylko ja tak mam, że bardzo mnie inspirują, rzuciłabym wszystko w kąt i ruszyła z aparatem w drogę:)))

      Usuń
    4. Heidi, usmiecham sie do Ciebie szeroko:))).
      Pamietam, jak pierwszy raz odkrylam jej zdjecia. Moja reakcja byla niemal identyczna:):):). Jestem pod ogromnym wrazeniem jej prac...Inspiruja mnie jak malo ktore!!. Baardzo sie ciesze, ze tak na Ciebie podzialaly:)!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. zdjęcia dziewczyn - faktycznie piękne!
    Dziękuję za inspiracje.
    A ja myślałam, że dziś pokażesz Nam ten śniegowy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda?, nie ma za co!
    Mnie rowniez mega inspiruja:)))
    A poranek, uwieczniony na kliszy:)).
    Usciski i udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgniła jesień jeszcze mnie nie przeraża, co nie znaczy, że nie marzę po cichu o lecie, albo choćby wiośnie ;) Zdjęcia jak w sam raz na taki czas! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domyśliłam się:))
      pozdrawiam!

      Usuń
  9. a ja jestem zakochana w Twoich zdjeciach! te z poprzedniego postu ukajaly moja dusze za kazdym wejsciem na blog (a bylo ich troche jednego dnia). Sniegu dawno nie widzialam i wcale mi nie teskno. Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy:)).wracaj ile dusza zapragnie:)!
      Dziękuję!

      Usuń
  10. dzięki za polecanki! Takie zdjęcia lubię najbardziej! :)

    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie ma za co:)!
      Tobie również, dziekuję!

      Usuń
  11. w 100% zaliczam się do tych szaroburych i deszczowych;)Twe świetliste migawki chwytam w dłoń na dobranoc:)II,III,IV-niezwykłe.

    a dziewczyny mają talent.uwielbiam zatracać się w nowo odkrytych,tętniących wrażliwością fotografiach.dzięki!

    udanego łikendu;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, dziekuje bardzo!:))
      taka fotografia zostaje w pamieci na zawsze!
      Rownież udanego:))

      Usuń
  12. cudowne wakacje... dobrze, że u mnie jeszcze śnig nie zawitał hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...były:)). Po tej chlapie na drugi dzień, myślę, że tesz dam sobie czas na śnieg:))
      pozdrawiam!

      Usuń
  13. Magia w czystej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś przemiła:)) dziekuję!

      Usuń
  14. Ja bardzo lubię jesień i zimę, ale Twoje zdjęcia przeniosły mnie na chwilę w ciepłe, słoneczne i leniwe dni;) Dziękuję za chwile miłych wspomnień;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, naprawde nie ma za co:))! i ciesze się ogromnie:))
      pozdrawiam!

      Usuń
  15. drugie i ostatnie najbardziej mnie urzekają. choć wszystkie cudowne. mają niesamowity urok, a moja tęsknota za morzem go jeszcze podsyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. meduso:), bardzo mi miło Ciebie tu gościć:)), dziękuje za miłe słowa!:)
      pozdrawiam!

      Usuń
  16. ale ciepłe...a wiesz, ten piasek na piątym można by wziąć za śnieg, natomiast kolejne, to drzewo, piękne, bardzo mnie zaintrygowało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)), jak dobrze, że to jednak był piasek;)).tych drzew jest pełno w Kalifornii, i chyba tylko tam:))
      podrawiam!

      Usuń
  17. przepiękne :) urzekające kolory

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakię piękne zdjęcia! Bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu, dziekuje serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

pozdrawiam :)