11/02/2012

as the weekend arrives


Udanego Wszystkim!




25 komentarzy:

  1. przy Twoich "okruchach dnia" pełnych klimatycznych detali nie sposób nie zatrzymać oka na dłużej:)
    zawsze mi się to zdarza:)
    widzę sypaną herbatkę/czy używasz doń specjalnego zaparzacza,coby ułatwiało oddzielenie liści,czy po prostu wsypujesz do kubka;)?dla mnie (nie ukrywam) ta druga opcja jest nie do przeskoczenia;)

    spokoju życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))cieszę sie Moniko, nawet bardzo!
      Otóż mam doń specjalny zaparzacz, ale jakoś coś mi w nim nie pasuje...chyba lubie po prostu te farflocle herbaciane:))
      pozdrawiam!

      Usuń
    2. farfocle:))to może i ja kiedyś polubię;)

      Usuń
  2. Udanego i pogodnego! :)
    Lubię to w jaki sposób pokazujesz szczegóły codzienności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. patrze na te zdjęcia i się uspokajam.
    dobrego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odniosłam to samo wrażenie
      :)

      Usuń
    2. cudownie mi to słyszeć!:)

      Usuń
  4. Kolory jakie lubię.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjecia. spokojnego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również udanego! :)
    Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia! Bije z nich ciepło - jak zawsze... i widać słońce! Tak, przy tej niepewności dnia codziennego, to jest pewnym, że po burzy kiedyś musi wyjść słońce...

    Spokojnego dnia, słońca na niebie i w głowie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnego weekendu i wielu pięknych okruchów codzienności!

    ps. dziękuję za inspirację książkową!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciepło i przytulnie. Pięknie.
    Dobrego weekendu!
    Uściski Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie lubię te kolory..
    uściski! dobrego weekendu!
    J

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne...
    Szczególnie to ze swetrami, chociaż...
    Tak spokojne, delikatne, ale ciekawe...

    Dobrej niedzieli, Aguś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż wszystkie piękne... :))

      Usuń
  12. Udanego tygodnia pozostaje mi życzyć, bo weekend chyli się już ku końcowi.

    OdpowiedzUsuń
  13. wzajemnie...krzesło z przepiękną fakturą, a pewnie i ciekawą historią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), pewnie tak. rzadko na nim siadamy, służy bardziej jako "wieszak" jest tak stare, że się powoli rozpada;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  14. Robisz bardzo nastrojowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda ciepło i przytulnie :) Te sweterki :) Trzymaj się ciepło z gorącą herbatą w dłoni.

    OdpowiedzUsuń

pozdrawiam :)